Menu

HomeKlachtenregeling

Klachtenregeling

Dovida is aangesloten bij Klachtenportaal Zorg en Geschilleninstantie KPZ en voldoet hiermee aan de eisen zoals die worden gesteld in de Wkkgz.

Dovida legt het accent op persoonlijke aandacht en betekenisvolle ondersteuning. Bent u toch ergens ontevreden over, of heeft u een klacht over onze dienstverlening? Wij gaan graag met u in gesprek en op zoek naar een oplossing.

Wilt of kunt u de klacht niet bespreekbaar maken met ons, of wenst u onafhankelijke ondersteuning hierbij, dan kunt u contact opnemen met Klachtenportaal Zorg via het klachtenformulier op de website van Klachtenportaal Zorg of neem contact op met een onafhankelijke klachtenfunctionaris via info@klachtenportaalzorg.nl. Ook voor advies over hoe om te gaan met een situatie waar u ontevreden over bent, kunt u contact opnemen met Klachtenportaal Zorg.

Zie in de tabel hieronder verschillende ondersteunde documenten over het Klachtenportaal.

File
Details
Size
pdf
Flyer spelregels Wkkgz
Flyer-Wkkgz-KPZ.pdf
778 KB
pdf
Klachtenreglement
Klachtenreglement-Wkkgz-KPZ.pdf
892 KB
pdf
Geschillenregelment
Geschillenreglement-Wkkgz-KPZ.pdf
440 KB
pdf
Klachtenreglement Wmo
Klachtenreglement-Wmo-KPZ.pdf
889 KB

Wij heten niet langer Home Instead Nederland

Wij heten nu Dovida!

Lees meer